Naprawiamy samochody z całej Polski oraz Europy, a także z Afryki i Azji

to nie jest hasło reklamowe – to rzeczywistość i codzienność w naszym warsztacie

Międzynarodowe towarzystwo na placu naszego serwisu:

samochody w warsztacie

T5 2,0 TDI 180 KM z Czech, Seat Leon ze Szwajcarii 2,0 TSI, A4 z Niemiec 2,0 TDI 16V oraz z tyłu T5 2,5 TDI ze Słowacji, Vw Passat 1,8 TSI i Skoda Superb 2,0 TSI od klientów z Warszawy; we wszystkich remont wykonaliśmy w jednym tygodniu

samochody na lawecie

Vw Passat 2,0 TDI z urwanym rozrządem, do remontu i Q7 3,0 TDI z dziurą w bloku silnika, silnik do wymiany. Oba przywieźliśmy od klientów z województwa zachodniopomorskiego.

samochody na parkingu

Passat z Ukrainy remont TFSI, A4 z okolic Gliwic również z problemem olejowym, Transporter T5 z Norwegii silnik 2,5 TDI, A6 z okolic Łodzi na wymianę automatycznej skrzyni biegów Audi Q5 z Francji z dziurą w bloku silnika, z tyłu jeszcze A6 3,0 TDI z Austrii, Skoda z Czech, A4 Allroad z Krakowa, Touareg z Wałbrzycha i A6 z Cieszyna. Wszystkie na remont silnika, wszystkie zrobione w ciągu jednego tygodnia.

samochód na lawecie

Kolejne TFSI z Szwajcarii podczas podróży do remontu silnika, z powodu uszkodzonego rozrządu. Załatwiamy wszystkie formalności celno-skarbowe związane z naprawą samochodów z poza Unii Europejskiej.

Vw Passat w wersji Amerykańskiej, niestety wyjechał z USA przed akcją serwisową i musiał trafić do nas

samochód do naprawy silnika

Audi TT 2,0 TFSI z urwanym rozrządem przywieziono do nas do naprawy z Austrii.

Vw Touareg z największym Dieslem 5,0 TDI V10 z Hiszpanii oraz z najsłabszym silnikiem 2,5 TDI.

Kolejne dwa TFSI pożerające ogromne ilości oleju Audi A5 z Niemiec i Vw Passat z Ukrainy.

Tym razem klient aż z Tunezji na remont silnika w nowym Touaregu 3,0 TDI i Audi A6 z niemiec.

Skoda Octavia remont silnika 1,8 TSI oraz Audi A4 2,0 TFSI ze Szwajcarii ten sam problem. Średnio 7 na 10 wykonywanych u nas remontów, dotyczy silników TSI i TFSI z powodu nadmiernego zużycia oleju.

Skoda SuperB TSI na remont silnika od klienta z Mazowsza i karetka Vw T5 2,0 TDI 180 KM, która padła w Warszawie.

Kolejny 2,0 TFSI, który został przywieziony z Norwegi, przebieg 115 tyś. km. zużycie oleju 2 L.na 1000 km.

Vw Crafter 2,0 BiTDI to również bardzo często remontowany silnik, tym razem w karetce pogotowia.

Kolejne Audi A5 2,0 TFSI trafiło do nas ze Szwecji, problem jak zwykle zużycie oleju ponad 2 litry na 1000 km.

Audi RS4 4,2 FSI 420 KM do remontu silnika przyjechało z pomorza spalało ok. 2 litry oleju na 1000 km.

Skoda 1,8 TFSI z Ostrowa Wielkopolskiego, A6 3,0 TDI z Grodziska Mazowieckiego i Vw T5 z Radomska.

Audi Q7 3,0 TDI z Włoch do remontu silnika, dwa Vw Passaty CC 2,0 TFSI jeden z Holandi drugi z Niemiec, A4 2,0 TFSI z Danii i (z tyłu) Audi A5 i Q5 również TFSI wszystkie zużywały ponad 1 litr oleju na 1000 km oraz Audi A1 1,4 TSI z pękniętym tłokiem to wszystko robota na kolejny tydzień.

samochody do naprawy w warsztacie

Francuski Touareg, Holenderska i Czeska T5 i dwa Niemieckie TFSI oraz kolejna karetka to na ten tydzień.

samochody z problemem olejowym

Kolejne 5 samochodów z silnikami TFSI wszystkie z tym samym problemem olejowym.