Wykaz części wymienianych podczas typowego remontu silnika

 
Dla silników 2,5 TDI : AXD, AXE, BLJ, BAC, BNZ, BPC, BPE
 
Tuleja cylindra 5 szt.
Tłok kompletny z sworzniem tłokowym i pierścieniami 5 szt.
Panewki główne wału korbowego 1 komplet
Panewki oporowe wału korbowego 1 komplet
Panewki korbowodowe 1 komplet
Śruba stopki korbowodu 10 szt.
Śruba stopki wału 12 szt.
Pompa oleju 1 szt.
Popychacz hydrauliczny zaworu 10 szt.
Prowadnica zaworu (tuleja) 10 szt.
Uszczelniacz trzonka zaworu 10 szt.
Uszczelka głowicy 1 szt.
Śruba głowicy 12 szt.
Wałek rozrządu 1 szt.
Panewki wałka rozrządu 1 komplet
Tuleja gniazda pompowtryskiwacza 5 szt.
Pompa cieczy chłodzącej 1 szt.
Simering wału korbowego tył 1 szt.
Zaślepka bloku silnika (wał) 1 szt.
Zaślepka wałka rozrządu 1 szt.
Śruby inne Vw Audi 12 szt.
Uszczelki i oringi inne 2 szt.
Uszczelka kolektora ssącego 1 szt.
Uszczelka pompy paliwa 1 szt.
Uszczelka termostatu 1 szt.
Uszczelniacze przewodów paliwowych 20 szt.
Świeca żarowa 5 szt.
Uszczelka kolektora wydechowego 1 szt.
Uszczelka turbosprężarki 1 szt.
Pierścień uszczelniający 1 szt.
Olej silnikowy CASTROL TITANIUM 5W30 8 L.
Filtr oleju (wkład) 1 szt.
Płyn chłodniczy 9 L.
Olej układu wspomagania 1 L.
 
Typowy remont 2,5 TDI dotyczy jednostki w której blok silnika, wał i głowica nadają się do regeneracji. W silnikach z innymi (poważniejszymi) uszkodzeniami koszt naprawy może być wyższy.