Wykaz części wymienianych podczas typowego remontu silnika bez montażu w samochodzie.

dla silników:  BYT, BZB, CAE, CDA, CDH, CDN, CAW, CCZ, CFP, CJK

 

Tłok kompletny z sworzniem tłokowym i pierścieniami 4 szt
Panewki główne wału korbowego 1 komplet
Panewki oporowe wału korbowego  1 komplet
Panewki korbowodowe   1 komplet
Śruba stopki korbowodu  8 szt.
Śruba stopki wału  10 szt.
Prowadnica zaworu (tuleja)  16 szt.
Uszczelniacz trzonka zaworu   16 szt.
Uszczelka głowicy  1 szt.
Śruba głowicy 10 szt.
Łańcuch napędu wałków rozrządu  1 szt.
Łańcuch napędu wałka wyruwnoważającego   1 szt.
Szyny prowadzące (ślizgi) łancuchów rozrządu   6 szt.
Hydrauliczny napinacz łańcucha  2 szt.
Simering wału korbowego tył  1 szt.
Simering wału korbowego przód     1 szt.
Zaślepka bloku silnika   3 szt.
Simering wałka rozrządu 1 szt.
Śruby inne Vw Audi   12 szt.
Uszczelki i oringi inne    2 szt.

 

 

Typowy remont silnika TFSI oznacza naprawę jednostki, która pracuje normalnie ale zużywa nadmierne ilości oleju.

W silnikach z innymi uszkodzeniami np. uszkodzony rozrząd, koszt naprawy będzie wyższy (czasami nieznacznie).

W przypadku zatartych wałków rozrządu, lub uszkodzeń wariatora kosz może wzrosnąć nawet o kilka tyś. złotych.