Wykaz części wymienianych podczas typowego remontu silnika bez montażu w samochodzie.

dla silników TDI CR:  CFC, CFCA

 

Tłok kompletny z sworzniem tłokowym i pierścieniami 4 szt
Panewki główne wału korbowego 1 komplet
Panewki oporowe wału korbowego  1 komplet
Panewki korbowodowe   1 komplet
Śruba stopki korbowodu  8 szt.
Śruba stopki wału  10 szt.
Moduł wałków wyruwnoważających 1 szt.
Pompa oleju 1 szt.
Prowadnica zaworu (tuleja)  16 szt.
Uszczelniacz trzonka zaworu   16 szt.
Uszczelka głowicy  1 szt.
Śruba głowicy 10 szt.
Pasek rozrządu  1 szt.
Pompa cieczy chłodzącej 1 szt.
Rolka prowadząca paska rozrządu   1 szt.
Napinacz paska rozrządu  1 szt.
Simering wału korbowego tył  1 szt.
Simering wału korbowego przód     1 szt.
Zaślepka bloku silnika   3 szt.
Simering wałka rozrządu 2 szt.
Śruby inne Vw Audi   12 szt.
Uszczelki i oringi inne    2 szt.

 

Typowy remont silnika TDI CR oznacza naprawę jednostki zatartej lub z uszkodzonymi tłokami.

W silnikach z innymi (poważniejszymi) uszkodzeniami koszt naprawy będzie wyższy.