Prezentuję tu wybrane fotki samochodów oraz opisy napraw.

 

Międzynarodowe towarzystwo. Naprawiamy samochody z całej europy to nie tylko hasło reklamowe, to rzeczywistość.

T5 2,0 TDI 180 KM remont silnika klient z Czech, Seat Leon z Szwajcarii remont 2,0 TSI,  A4 z Niemiec remont 2,0 TDI 16V

z tyłu T5 2,5 TDI ze Słowacji również po remoncie, oraz Vw Passat 1,8 TSI i Skoda Superb 2,0 TSI od klientów z Warszawy.

 

 

Znowu międzynarodowo. Skoda Octavia remont silnika 1,8 TSI oraz Audi A4 2,0 TFSI ze Szwajcarii ten sam problem.

Średnio 7 na 10 wykonywanych u nas remontów, dotyczy silników TSI i TFSI z powodu nadmiernego zużycia oleju.

 

 

Vw Passat 2,0 TDI po urwanym pasku rozrządu do remontu i Q7 3,0 TDI z dziurą w bloku silnika, silnik do wymiany.

Zdaża się że przywozimy dwa auta w jednym transporcie. Oba od klientów z województwa zachodniopomorskiego. 

 

 

 

Skoda SuperB TSI na remont silnika od klienta z mazowsza i karetka Vw T5 2,0 TDI 180 KM, która padła w Warszawie. 

 

 

 

Kolejny raz międzynarodowe towarzystwo Passat z Ukrainy remont TFSI, A4 z okolic Gliwic również z problemem

olejowym, Transporter T5 z Norwegii silnik 2,5 TDI, A6 z okolic Łodzi na wymianę automatycznej skrzyni biegów

Audi Q5 z Francji z dziurą w bloku silnika, z tyłu jeszcze A6 3,0 TDI z Austrii, Skoda z Czech, A4 Allroad z Krakowa, 

Touareg z Wałbrzycha i A6 z Cieszyna. Wszystkie na remont silnika, wszystkie zrobione w ciągu jednego tygodnia.

 

 

 

Kolejnny 2,0 TFSI, który został przywieziony z Norwegi, przebieg 115 tyś. km. zużycie oleju 2 L.na 1000 km.

 

 

Kolejne TFSI z Szwajcarii podczas podróży do remontu w naszym warsztacie, z powodu uszkodzonego rozrządu.

Wykonujemy wszystkie formalności celno skarbowe związane z naprawą samochodów z poza Unii Europejskiej.

 

 

Vw Crafter 2,0 BiTDI to również bardzo często remontowany silnik, tym razem w karetce pogotowia.

 

 

Vw Passat w wersji Amerykańskiej, niestety wyjechał z USA przed akcją serwisową i musiał trafić do nas.

 

 

Kolejne Audi A5 2,0 TFSI trafiło do nas ze Szwecji, problem jak zwykle zużycie oleju ponad 2 litry na 1000 km.

 

 

Vw Touareg 2,5 TDI, Octawia 1,8 TSI, A4 Allroad 2,0 TFSI, Leon TSI i Vw Phayton 3,0 TDI wszystkie na remont silnika. 

 

 

 

Najnowsze Audi TT 2,0 TFSI z urwanym rozrządem przywieziono do nas do naprawy z Austrii.

 

 

 Audi RS4 4,2 FSI 420 KM do remontu silnika przyjechało z pomorza spalało ok. 2 litry oleju na 1000 km.

 

 

 

Vw Touareg z największym Dieslem 5,0 TDI V10 z Hiszpani oraz z najsłabszym silnikiem 2,5 TDI.

 

 

Skoda 1,8 TFSI z Ostrowa Wielkopolskiego, A6 3,0 TDI z Grodziska Mazowieckiego i Vw T5 z Radomska. 

 

 

Kolejne dwa TFSI porzerające ogromne ilości oleju Audi A5 z Niemiec i Vw Passat z Ukrainy. 

 

 

Audi Q7 3,0 TDI z Włoch do remontu silnika, dwa Vw Passaty CC 2,0 TFSI jeden z Holandi drugi z Niemiec,

A4 2,0 TFSI z Danii i (z tyłu) Audi A5 i Q5 równierz TFSI wszystkie zużywały ponad 1 litr oleju na 1000 km.

oraz Audi A1 1,4 TSI z pękniętym tłokiem to wszystko robota na kolejny tydzień.